jac-j5-sedan

خدمات ویژه قابل ارائه برای خودروی جک جی5 اتوماتیک در کاراکال تیونینگ:

۱-ریمپ و چیپ تیونینگ

۲- به روز کردن و ارتقا نرم افزاری

مشخصات پیشرانه جک j5 اتوماتیک

جک J5 از پیشرانه ای ۱٫۸ لیتری بهره می برد که ساخت شرکت خودروسازی میتسوبیشی به کد 4g93 می باشد و به نظر خوب و بی نقص عمل می کند اما آن قدرتی که از این موتور توقع می رود بیش ازینهاست و ما در کاراکال قادریم تمام قدرت از دست رفته این پیشرانه را مجدداً به آن برگردانیم، این موتور در مدل اتومات بصورت استاندارد قادر است 140 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاورش هم ۱۶۵ نیوتن متر می باشد و با ریمپ کاراکال می توانید تا 8 اسب بخار با بنزین معمولی افزایش توان داشته باشید.

 

ایمنی

این خودرو با مجهز بودن به ایربک راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت، ترمزهای ABS،EBD توانسته ۵ ستاره کیفی را از سازمان CNCAP دریافت کند که این مورد خود یکی دیگر ازمحاسن J5 به حساب می آید.

 

امکانات و تجهیزاتی که در جک J5 موجود است نسبتا قابل قبول می باشد و نسبت به سایر رقبا برتری دارد که عبارتند از:فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه هوای مطبوع خودکار، تنظیم برقی آینه ها و شیشه ها، سنسور دنده عقب، سانروف، رینگ اسپرت آلومینیومی،قابلیت تنظیم صندلی جلو در ۸ جهت و …

d9644c84e52322cb472749a93a502416

امکانت رفاهی

یکی از محاسن جک J5 اعتقاد خیلی از کارشناسان و دارندگان این خودرو امکانات خوب رفاهی آن نسبت به رقبایش می باشد.که عبارتند از:

• سیستم های فرمان و هدایت: هیدرولیکی / تنظیم ارتفاع

• سیستم تهویه مطبوع: کنترل اتوماتیک

• سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا: پخش CD و MP3 / اتصال USB

• سیستم صندلی: تنظیم دستی

• سیستم اینه و شیشه ها: تنظیم برقی

• سیستم روشنایی: چراغ های جلو هالوژن / تنظیم ارتفاع نور

• سایر امکانات: تنظیم ارتفاع کمربند / سنسور دنده عقب

 

ایرادات مشاهده شده در خودروی جک جی5

– مصرفت سوخت بالا در داخل شهر

– صدای ناک در حین شتابگیری ناشی از آوانس جرقه نامناسب

– چوب شدن ترمز در استارت اول صبح

– کُپ کردن در شروع حرکت یا شروع حرکت به کُندی

– معکوس ندادن گیربکس

– ورودی صدای هووووو به داخل ماشین به دلیل واماندگی در دورهای میانی

– ارتفاع پایین خودرو که موجب برخورد با پستی بلندی های خیابان می شود.

ریمپ و چیپ تیونینگ :

در پکیج ریمپ کاراکال تیونینگ ، تمامی ایرادات نرم افزاری این خودرو برطرف می گردد و شما شاهد افزایش ۱۰% توان موتور ،افزایش ۱۵ % گشتاور ، رفع تاخیر دریچه گاز ، بهبود شتاب گیری و توانایی دست یابی به سقف سرعت بالاتر نسبت به سابق خواهید بود.

• رفع مشکل مصرف سوخت

وزن اتاق بالا ، گیربکس با ضرایب دنده بلند و عدم سازگاری بنزین باعث می شود مصرف سوخت جک جی5 به خصوص در شهر بالا می باشد . با ریمپ جک جی5 می توانیم مصرف سوخت شهری رو کاملا پایین بیاریم چجوری ؟؟ نکته مهم عدم سازگاری با بنزین است، وقتی موتور و برنامه ایسیو با بنزین در جایگاه سازگار باشه نسبت سوخت و هوا AFR در حالت ایده آل قرار میگیره و مصرف خودرو پایین میاد.

جک جی ۵ به علت مشکلات متعددی همچون مصرف سوخت بالای شهری باعث نارضایتی مشتریان شده است ، شرکت کاراکال با تغییرات جدول سوخت و جرقه بدون کاهش توان موتور و افزایش دمای موتور، مصرف سوخت این خودرو را نزدیک به ۱ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش می دهد.

• مشکلات گیربکس مانند دنده مرده رفتن ،تاخیر در معکوس کشیدن و…

یکی دیگر از مشکلات جک جی5 اتوماتیک که با اپدیت گیربکس و ریمپ بهبود می یابد عدم پاسخ گیربکس در زمان فشردن پدال گاز می باشد که به خصوص در زمان سبقت گیری و سراشیبی ها باعث فشار به موتور و ضعف در شتاب می شود. این موضوع رو مخصوصا زمانی درک میکنید که خودرو در هنگام نیاز به معکوس کشیدن، مقاومت کرده و حالت واماندگی ایجاد می شود.

کاراکال تیونینگ اولین شرکت ریمپ و چیپ تیونینگ ایرانیست که قادر به تغییرات و ارتقا کنترل یونیت گیربکس های اتوماتیک است. با انجام تغییرات در گیربکس اتوماتیک این خودرو مشکلاتی مانند عدم معکوس کشیدن در سرعت های پایین، تاخیر زیاد از زمان فشردن دریچه گاز تا معکوس کشیدن گیربکس، تمایل گیربکس به بالاتر نگه داشتن دور موتور، رفع ضربه در هنگام تعویض دنده از بین می رود.

• رفع صدای ناک

ناک یا همان صدای پیستون که چق چق چق در موتور صدا می دهد به شدت باعث کاهش عمر موتور ، افت توان و افزایش مصرف سوخت می گردد. این خودرو می شود. برای رفع این مشکل شما باید بنزین سوپر استفاده کنید یا از مکمل بنزین استفاده کنید. و این هزینه گزافی برای مشتری دارد. ما با ریمپ ایسیو جک جی5 کالیبراسیون جداول رو با استاندارد یورو ۲ و اکتان ۸۴ سازگار می کنیم که باعث می شود ناک موتور با ریمپ به طور کامل رفع شود.

چوب شدن( ضعیف بودن ترمز) در زمان سرد بودن خودرو

یکی دیگر از مشکلات جک جی ۵ ضعیف بودن ترمز در زمان سرد بودن موتور است، شرکت کاراکال به پیدا کردن منشا ایرادات به صورت اصولی و علمی با ایجاد تغییرات به صورت نرم افزاری و اصلاح warm up این ایراد را به صورت ۱۰۰ % مرتفع نموده و خدمت مشتریان گرامی ارائه می دهد.

کپ اولیه و حرکت اولیه ضعیف

به خاطر داشته باشید که بیشترین حالت تولید آلایندگی خودرو در زمان شتابگیری هست به همین علت کمپانی ها با استفاده از دریچه گاز برقی ، باز شدن دریچه گاز رو محدود میکنند. به زبان ساده تر یعنی وقتی شما پدال گاز رو ۵۰ درصد فشار میدید دریچه گاز ۵۰ درصد باز نمیشه !!ایسیو باز شدن دریچه گاز کنترل می کنه تا آلایندگی بالانره و همین باعث ضعف اولیه خودرو میشه و قضیه از اونجا بدتر میشه که گیربکس اتوماتیک ذاتا کند هست و وزن خودرو هم بالا .
ما در کاراکال تیونینگ با ریمپ جک جی5 نسبت باز شدن پدال گاز با دریچه گاز رو خطی می¬کنیم و عکس العمل پدال گاز را به گونه ای اصلاح می کنیم که دیگر شاهد هیچ تاخیری نخواهید بود.

196d12es 960

چگونه همزمان با کاهش مصرف ، قدرت موتور افزایش می یابد ؟

جواب این سؤال نیاز به یک توضیح اولیه دارد ، با توجه به صحبت های بالا بعد از ریمپ جک جی5 برنامه ایسیو با موتور و بنزین معمولی سازگار می شود مصرف سوخت کاهش می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در شرایط شتابگیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداکثر قدرت قرار دهیم همین باعث افزایش توان و شتاب میشود.

یعنی وقتی در شهر و اتوبان یا زمانهایی که از سرگاز استفاده می کنید مصرف شما کاهش می یابد و در زمانی که نیاز به شتاب و قدرت در سراشیبی ها دارید از جداول بهینه شده حداکثر قدرت استفاده میکنید.

رفع صدای هووووووو

پس از ریمپ به دلیل سریعتر شدن عکس العمل موتور و کشش بیشتر، حالت واماندگی در دور میانی که منجر به ایجاد صدای هووووی میشد، از بین رفته و به داخل اتاق وارد نمی شود ، هرچند که در بعضی از سایتها روش ایزولاسیون باکس فیلتر هوا نیز بیان شده است.

گارانتی خودرو رو باطل نکنید !

شرکت کاراکال تیونینگ برای رفع مشکلات جک جی5 کلیه کارهای ریمپ وارتقا گیربکس را بدون باز کردن ecu و از طریق پورت دیاگ OBDII انجام می دهیم چرا که کاراکال تیونینگ نماینده شرکت EVC نیز می باشد و تمامی برنامه ها با مشورت آن شرکت و دستگاهای اورجینال ریمپ ایسیو انجام می شود.

بعضی از مشتریان می پرسند که آیا در شرکت کرمان¬خودرو با دیاگ زدن متوجه نمی شوند که خودرویشان ریمپ شده ؟

باید بگیم خیر. زیرا دیاگ یک نوع اسکنر می باشد و قابلیت دسترسی به جداول قفل شده ایسیو رو نداره و تغییرات نرم افزاری (ریمپ) در حافظه اصلی وجود دارد و دیاگ فقط به حافظه موقت دسترسی میدهد. پس هیچ شخصی با هیچ نوع دستگاهی نمی تواند ادعا کند که می تواند بفهمد خودرو ریمپ شده.

باتوجه به اینکه آخرین سری جک جی5 مربوط به سال 97 می باشد در حال حاضر اکثر این خودروها از گارانتی خارج شده اند.

هزینه و ریمپ جک جی5 اتوماتیک

اگر خودرو شما در شرایط مناسب باشه با اندکی هزینه ریمپ جک جی5 اتوماتیک رو انجام بدید و از شر تمام مشکلات به طور قطع خلاص بشید. قیمت ریمپ و ارتقا جک جی5 در شرکت کاراکال تیونینگ از همه جا بیشتر می باشد !!

دلیل اول افراد متخصص در شرکت کاراکال تیونینگ هستند که دارای تحصیلات آکادمیک خودرو از دانشگاه های برتر ایران (صنعتی شریف و تهران ) و از اعضای سابق مرکز تحقیقات موتور ایران‌خودرو ipco هستند . دلیل دوم استفاده از دستگاههای اورجینال و کار با کیفیت و ضمانت نامه دو ساله است. در ضمن ما نمایندگی alientech ایتالیا – و مجیک موتور اسپرت انگلستان هستیم و ریمپ های ما تحت نظارت مستقیم این شرکت ها است.

آیا ریمپ از بین نمی رود ؟

سوال خیلی مشتریان این است که آیا بعد از مدتی برنامه پاک نمی شود ، با سرباتری برداشتن پارامترها به حالت اولیه برنمیگرد یا با دیاگ زدن ایسیو ریمپ شده با حالت فابریک بر نمی‌گردد ؟؟ باید بگیم خیر و به هیچ عنوان مگر اینکه در شرایط خاص و خرابی ایسیو با استفاده از دستگاه مخصوص ecu ریمپ شده را دانلود کنند.

یکسره کارکردن فن

کارکرد زیاد و مداوم فن دور تند باعث لرزش زیاد اتاق جی ۵، بالا رفت مصرف سوخت، خرابی باتری و فشار مضاعف به آلترناتور خودرو می گردد. دمای اب جک جی ۵ با تعویض ترموستات تامای میتسوبیشی اصلاح میگردد.

چرا خود کارخانه ماشین رو ریمپ نکرده ؟

به علت پاس کردن استانداردهای آلایندگی یورو ۵ ، سازگاری با هر شرایط آب و هوایی ، سازگاری با شرایط سخت ، افزایش عمر موتور در زمان گارانتی ، موتور خودرو را محدود می کنند و مجبور میشن درصد قابل توجهی از توان موتور رو محدود کنند.

فیلم جک s5 و j5 ریمپ شده در کاراکال تیونینگ

 

 

 

 

4.2/5 - (148 امتیاز)
37 پاسخ
  1. hosein
    hosein says:

    سلام من جک اتومات دارم رو حالت پارک دنده قفل میکنه و در حالت حرکت ماشین صدای بدی میده علت چیه !

    پاسخ
    • ادمین
      ادمین says:

      سلام دوست عزیز ، برای سوال و جواب لطفا با شماره های درج شده توی سایت تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنیم.

      پاسخ
  2. کسرا
    کسرا says:

    من روز پنجشنبه ( 97/11/25) ریمپ خودرو جک s5 اتومات رو انجام دادم. مشکل چوب بودن ترمزها اول صبح کاملا رفع شده، ماشین دیگه گاز هرز نمیخوره ، شتاب ماشین عالی شده ، خوب معکوس میکشه ، ماشین خیلی چابک تر شده و ای کاش یک سال پیش اینکارو انجام میدادم.

    پاسخ
  3. رضا ک.
    رضا ک. says:

    با سلام. آیا با ریمپ کردن جک جی ۵، مشکل روشن شدن چراغ tcu که گاه گاهی در شیبهای سربالایی روشن شده و بعد هم خاموش میشود(خطا پاک میشود) حل خواهد شد؟

    پاسخ
      • کاراکال تیونینگ
        کاراکال تیونینگ says:

        ممنونم از راهنمایی تون
        از ترموستات پیکانی مدل 78 یا 82 درجه می تونید استفاده کنید

        پاسخ
  4. آرش
    آرش says:

    سلام ایا برای جی 5 دنده ای هم ریمپ انجام میشه و اگر جواب مثبته چه تغییراتی بعد از ریمپ مشاهده میشه؟ممنون از توجهتون

    پاسخ
    • ادمین
      ادمین says:

      سلام دوست عزیز بله انجام میشه ، بعد از ریمپ تغییرات زیر رو داریم:

      ۱- کاهش مصرف سوخت

      ۲- افزایش شتاب

      ۳- افزایش توان و گشتاور

      ۴- رافع تاخیر دریچه گاز

      ۵- رفع کپ اولیه

      ۶- شتاب گیری بهتر

      ۷- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

      ۸- رفع خطای کاتالیست

      ۹- بهبودن در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر)

      اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

      تمام خدمات ریمپ در کاراکال ابتدا توسط کارشناسان شرکت تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.

      پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      با سلام. فهرست نمایندگی های اصفهان به ترتیب زیر می باشد:

      28 – جناب آقای تنباکویی نماینده محترم اصفهان

      تماس : ۰۹۱۳۰۲۰۳۸۳۴

      29- جناب آقای نامداری نماینده محترم اصفهان

      تماس :۰۹۱۳۳۰۸۶۴۲۹

      30- جناب آقای چراغی نماینده محترم اصفهان

      تماس : ۰۹۱۳۲۱۴۵۰۶۵

      31 – جناب آقای محمد حسین رضایی نماینده محترم اصفهان

      تماس : ۰۹۱۳۵۵۰۸۹۸۴

      32 – جناب آقای احمد سبزواری نماینده محترم اصفهان

      تماس : ۰۹۱۳۲۰۱۹۵۳۶

      33 – جناب آقای شهاب اسحاقیان نماینده محترم شاهین شهر اصفهان

      شماره تماس : 09134247913

      34- جناب آقای پوریا ورکردی نماینده محترم اصفهان

      شماره تماس : 09358354675

      35- جناب آقای شفیقی نماینده محترم اصفهان

      شماره تماس : 09133139979

      همچنین، کاراکال بیش از 100 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که از صفحه نمایندگی ها قابل مشاهده است.

      نمایندگی های کارکال

      پاسخ
  5. متین
    متین says:

    اقا این همه پیام قدیمی چرا یک ادرس از تهران جهت مراجعه قید نشده . لطفا ادرس تهران ترجیحا غرب بفرمایید.

    پاسخ
  6. علی
    علی says:

    من قبلاً یه ۲۰۶ تیپ دو داشتم که سر واشر زدن و داغ کردن منو بیچاره کرد که با ریمپ کاراکال این مشکل حل شد و شتابش هم بهتر شد
    سر همین تجربه یه جک رو هم بردم ریمپ همینجا و راضی ام از نتیجه
    پولی نمیشه سعی به نظرم حتما ریمپ کنید

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام ایمان
      بله نماینده فعال داریم آقای غلامی و عباسی از لیست نمایندگان بالای سایت یا این لینک مشاهده بفرمایید.

      پاسخ
  7. طاهری
    طاهری says:

    سلام واحترام.
    ایا کاراکال ریمپ درشهر اردبیل نمایندگی دارد؟ برای j5 به شدت نیاز دارم.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
  8. احمد
    احمد says:

    سلام من جک جی ۵دارم ۲ ماه میشه چراغE
    PCروشن میشه استارت زیاد میخوره بعضی وقت ها زیر پا خاموش میشه هر جا میرم کسی مشکلش نمفهمه

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      دوست عزیز
      اگر ساکن تهران هستید با شماره 09389938632 مهندس ذبیح هماهنگ کنید

      پاسخ
  9. مجید ساغری
    مجید ساغری says:

    سلام وقتتون بخیر
    من جک j3 هاچبک دارم و میخواستم ببینم چه خدماتی میتونم روش انجام بدم
    ماشین تعمیر اساسی موتور شده
    شتاب کمی داره
    دنده ها گاهی بد جا میرن و قفل میشن
    ماشین داغ میکنه و شده یه دردسر
    چه خدماتی مستونم روش انجام بدم و اینکه ایا برداشتن یه سری محدودیت ها فشار به ماشسن و موتور اعمال نمیکنه؟

    پاسخ
    • کاراکال تیونینگ
      کاراکال تیونینگ says:

      سلام
      دوست عزیز اگه از سلامت موتور ماشینتون مطمئن هستید، نهایتا 10 درصد بهتر بشه چون حجم موتور ماشینتون 1300 سی سی هه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *